lørdag den 17. januar 2015

ET LILLE NYTÅRSPIP




Som nogen måske har bemærket, har der været stille på bloggen i VIRKELIG lang tid... En af årsagerne til det, har været denne skønne guldklump. Esther -otte måneder i dag, nummer fire i rækken og første pige. Wuhu! Nok har der været stille her, men til gengæld har jeg virkelig fået opfrisket, hvad man skal spise/ikke skal spise som gravid, når man ammer og nu i fuld gang med babymos og babygrød.

Som den madfidus jeg er, så er det jo altid dejligt at få Hands on på nogle emner, og jeg giver gladeligt mine erfaringer, tips og idéer videre. Så spørg endelig!

Siden sidste blogindlæg er der selvfølgelig sket meget på mad-fronten, og jeg vil samle lidt op på det mest spændende over det næste stykke tid.

Jeg kan allerede nu afsløre, at næste indlæg indeholder en lille opskrift...eller måske det nærmere er et tip...vurdér selv ;-).

GODT NYTÅR - må 2015 blive spændende og sundt :o).

Kh Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar